Методичка з акредитації: Розділ 7. Профілактика інфекцій та інфекційний контроль. Частина 5
ДО ТЕМИ
Розділ 1. Управління закладом. Частина 1
Розділ 1. Управління закладом. Частина 2
Розділ 3. Управління структурним підрозділом закладу. Частина 1
Розділ 3. Управління структурним підрозділом закладу. Частина 2
Розділ 4. Права, обов’язки та безпека пацієнтів. Частина 1
Розділ 4. Права, обов’язки та безпека пацієнтів. Частина 2
Розділ 5. Медико-інформаційна служба
Розділ 6. Метрологічне забезпечення
Розділ 7. Профілактика інфекцій та інфекційний контроль. Частина 1
Розділ 7. Профілактика інфекцій та інфекційний контроль. Частина 2
Розділ 7. Профілактика інфекцій та інфекційний контроль. Частина 3
Розділ 7. Профілактика інфекцій та інфекційний контроль. Частина 4
7.45. Дотримання вимог щодо складання меню-розкладки, розробки планового меню та забезпечення хворих дієтичним харчуванням
0 балів | 2 бали | 3 бали | Вид лікувально-профілактичної допомоги | |
невідповідність | часткова відповідність | відповідність | вторинна | третинна |
- невідповідність — заклад не дотримується вимог;
- часткова відповідність — заклад дотримується вимог частково;
- відповідність — заклад дотримується вимог.
Які документи показати комісії:
- наказ про призначення особи, яка відповідає за складання планового меню, меню-розкладки та дієтичного харчування;
- планове меню;
- меню-розкладку із зазначенням раціонів харчування.
7.46. Дотримання вимог щодо проведення бракеражу готової продукції та відбору і зберігання добових проб
0 балів | 3 бали | Вид лікувально-профілактичної допомоги | |
невідповідність | відповідність | вторинна | третинна |
- невідповідність — заклад не дотримується вимог;
- відповідність — заклад дотримується вимог.
Які документи показати комісії:
- наказ про створення бракеражної комісії та затвердження порядку її роботи;
- затверджені умови та правила зняття проб, правила відбору та зберігання добових проб, правила миття посуду для добових проб згідно з нормативними документами;
- копію журналу бракеражу готових страв;
- копію наказу про осіб, які відповідають за бракераж готових страв.
7.47. Проведення систематичного контролю за дотриманням вимог щодо постачання пацієнтам доброякісних і безпечних харчових продуктів з документальним підтвердженням
0 балів | 3 бали | Вид лікувально-профілактичної допомоги | |
невідповідність | відповідність | вторинна | третинна |
- невідповідність — заклад не проводить контролю;
- відповідність — заклад проводить контроль систематично і може підтвердити це документально.
Які документи показати комісії:
- документи щодо повернення неякісних харчових продуктів;
- документи щодо списання харчових продуктів, термін придатності яких минув.
7.48. Дотримання вимог щодо безпеки харчування дітей до 1 року
0 балів | 3 бали | Вид лікувально-профілактичної допомоги | |
невідповідність | відповідність | вторинна | третинна |
- невідповідність — заклад не дотримується вимог;
- відповідність — заклад дотримується вимог.
Які документи показати комісії:
- сертифікати якості на дитяче харчування;
- результати лабораторних досліджень територіального органу Держпродспоживслужби України щодо доброякісності та безпеки продуктів харчування і сировини, дитячого харчування з молочних кухонь.
7.49. Дотримання вимог щодо допуску до роботи працівників харчоблоку та роздавальних
0 балів | 1 бал | 3 бали | Вид лікувально-профілактичної допомоги | |
невідповідність | часткова відповідність | відповідність | вторинна | третинна |
- невідповідність — заклад не дотримується вимог;
- часткова відповідність — заклад дотримується вимог частково;
- відповідність — заклад дотримується вимог, працівники харчоблоку та роздавальних пройшли медичний огляд під час прийому на роботу, щоквартальні періодичні медичні огляди та щоденний огляд на наявність гнійничкових захворювань.
Які документи показати комісії:
- усі санітарні книжки працівників харчоблоку;
- журнал здоров’я працівників харчоблоку.
7.50. Наявність стандартних операційних процедур з адміністрування антимікробних препаратів і моніторингу / контролю за антимікробною резистентністю
0 балів | 3 бали | 5 балів | Вид лікувально-профілактичної допомоги | |
невідповідність | часткова відповідність | відповідність | вторинна | третинна |
- невідповідність — заклад допустив одне із порушень:
- СОПів з адміністрування антимікробних препаратів (ААП) і моніторингу / контролю за антимікробною резистентністю (АМР) немає;
- СОПи з ААП і моніторингу / контролю за АМР не затвердив керівник закладу;
- заклад не забезпечив фінансування СОПів з ААП і моніторингу / контролю за АМР — немає АМП;
- часткова відповідність — СОПи з ААП і моніторингу / контролю за АМР керівник закладу затвердив, але заклад не переглядав їх понад рік;
- відповідність — СОПи з ААП і моніторингу /контролю за АМР керівник закладу затвердив, заклад переглядає їх щонайменше раз на рік.
Які документи показати комісії:
- СОП «Раціональне використання антимікробних препаратів і моніторинг за антимікробною резистентністю».
Комісія перевіряє, як заклад проводить моніторинг за споживанням антимікробних препаратів (АМП).

