стаття 11 із 34
11
Листопад 2024року
організація роботи
контакт-центр

Як відкрити контакт‑центр у ЗОЗ: організаційно‑технічний етап

Підготуйтеся до відкриття контакт-центру у своєму закладі охорони здоров’я. У цьому допоможуть алгоритм й експертні поради щодо технічної бази, приміщення й документації. Контакт-центр підвищить рівень сервісу й допоможе залучити більше пацієнтів

Юлія Кізюн , менеджер з підбору та адаптації персоналу медичної мережі «Добробут», методист відділу організаційної роботи Центру розвитку медсестринства МОЗ, консультант із доступності та якості медичної допомоги та сервісної комунікації, член ГО «Медичні лідери», фасилітатор «Груп рівних», Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як одеське КНП створило контакт‑центр і що з цього вийшло
№ 11, 2024
Правила телефонної розмови для оператора контакт‑центру