стаття 10 із 34
11
Листопад 2024року
організація роботи
обмін досвідом

Як одеське КНП створило контакт‑центр і що з цього вийшло

Досвід колег стане у пригоді, коли вирішуватимете, чи відкривати контакт-центр у своєму закладі охорони здоров’я. Одеському КНП вдалося розв’язати проблему комунікації з пацієнтами й налагодити пацієнтопотік. Які ще переваги отримав заклад, ділимося в статті

Юлія Кізюн , менеджер з підбору та адаптації персоналу медичної мережі «Добробут», методист відділу організаційної роботи Центру розвитку медсестринства МОЗ, консультант із доступності та якості медичної допомоги та сервісної комунікації, член ГО «Медичні лідери», фасилітатор «Груп рівних», Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Чи призначати кількох медичних директорів в одному закладі охорони здоров’я
№ 11, 2024
Як відкрити контакт‑центр у ЗОЗ: організаційно‑технічний етап