стаття 17 із 28
12
Грудень 2023року
медичний маркетинг
реклама в соцмережах

Як налаштувати рекламу медзакладу в Facebook та Instagram

Запустіть рекламу свого закладу в Facebook та Instagram, щоб підвищити впізнаваність і залучити більше пацієнтів. У пригоді стане докладна інструкція щодо роботи в рекламному кабінеті Facebook. Заклади охорони здоров’я продовжують боротьбу за пацієнта й перемагають ті, які йдуть у ногу з часом і просувають себе через соцмережі

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Реклама, самореклама, не реклама: нові вимоги закону — нові підходи
№ 12, 2023
П’ять причин, чому реклама в соцмережах працює неефективно