медичний маркетинг
реклама
Реклама, самореклама, не реклама: нові вимоги закону — нові підходи
![](/storage/articles/656e18136f90c6654.png)
Тримайте аналіз нововведень щодо реклами медичних послуг. Із допомогою юриста розберетеся в новій термінології. З’ясуєте, яку інформацію подавати відповідно до Закону про рекламу, а на яку обмеження тепер не поширюються. Нагадаємо, із 02.10.2023 діє Закон № 3136, який уніс зміни до Закону про рекламу
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
![](https://egolovlikar.expertus.com.ua/images/article-elements/article_up_egolovlikar.png)