стаття 9 із 26
7
Липень 2023року
медичний маркетинг
лояльність клієнтів

Як завоювати лояльність клієнтів та впровадити бренд-адвокацію, щоб підвищити доходи КНП

Скористайтеся практичними порадами, за допомогою яких перетворите клієнтів-новачків на лояльних прихильників свого ЗОЗ та без проблем вплинете на рішення клієнта стати адвокатом бренду. Адже керівники КНП мають самостійно дбати про розвиток своїх закладів

Оксана Надута-Скринник , лікар‑епідеміолог, лікар з організації охорони здоров’я, експерт у сфері громадського здоров’я, експерт з адвокації, канд. мед. наук
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як використовувати лояльність клієнтів у гуманітарній адвокації, щоб збільшити доходи КНП
№ 7, 2023
Відділ маркетингу в ЗОЗ: як сформувати команду фахівців