стаття 10 із 26
7
Липень 2023року
організація роботи
маркетинг

Відділ маркетингу в ЗОЗ: як сформувати команду фахівців

Стаття допоможе сформувати маркетинговий відділ у закладі охорони здоров’я й налагодити результативну співпрацю. За нашими підказками оберете найліпших фахівців: самостійно або з допомогою спеціалізованого агентства. Адже від того, як ви організуєте маркетинг, залежить прибуток закладу

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як завоювати лояльність клієнтів та впровадити бренд-адвокацію, щоб підвищити доходи КНП
№ 7, 2023
Доступність та якість медичної допомоги: рецепти від «Феофанії»