стаття 8 із 26
7
Липень 2023року
медичний маркетинг
лояльність клієнтів

Як використовувати лояльність клієнтів у гуманітарній адвокації, щоб збільшити доходи КНП

У статті з’ясуємо, що таке лояльність клієнтів та як її використати у взаємовідносинах з органами влади, щоб збільшити фінансування закладу охорони здоров’я, який має статус комунального некомерційного підприємства. Адже керівники таких закладів часто шукають способи, як забезпечити їхні витрати і високу якість послуг

Оксана Надута-Скринник , лікар‑епідеміолог, лікар з організації охорони здоров’я, експерт у сфері громадського здоров’я, експерт з адвокації, канд. мед. наук
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Колективний договір «по‑новому»: які зміни очікують на роботодавців
№ 7, 2023
Як завоювати лояльність клієнтів та впровадити бренд-адвокацію, щоб підвищити доходи КНП