стаття 16 із 31
4
Квітень 2021року
психологія управління
дайджест керівника

Реєстратура КНП: як директору позбутися традицій «совка»

Керівники приватних закладів поділилися досвідом, як підтримувати сервіс на високому рівні. Насамперед вони радять удосконалити вимоги до працівників рецепції, адже саме реєстратори — обличчя вашого закладу. Від деяких вимог у нас аж щелепа відвисла. Авжеж ніхто не зобов’язує вас запроваджувати такі ж суворі вимоги, але прислухатися не завадить. Нумо разом переймати досвід і модернізувати сервіс! 
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Тренажер із сервісу: прокачайте працівників рецепції
№ 4, 2021
Інструкція для керівника ЗОЗ: скільки і які вогнегасники придбати