психологія управління
рецепція
Тренажер із сервісу: прокачайте працівників рецепції
«Ви що не бачите? Я обідаю!» — гримнула на переляканого клієнта адміністратор рецепції медичної мережі… Та ні, керівники приватних ЗОЗ перейдуть на воду з хлібом, якщо так організовуватимуть роботу. Упевнені, у вас не так, проте немає межі досконалості. Скористайтеся нашим тренажером із сервісу, щоб втерти носа лідерам ринку
Керівники КНП пишуть у постах фейсбуку: «Поки не матимемо гідного фінансування, про сервіс нічого й казати». Ця позиція має право на життя. Проте нам ближче, коли директор творить дива не завдяки фінансовим надходженням, а всупереч нестачі коштів
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ