стаття 15 із 31
4
Квітень 2021року
психологія управління
рецепція

Тренажер із сервісу: прокачайте працівників рецепції

«Ви що не бачите? Я обідаю!» — гримнула на переляканого клієнта адміністратор рецепції медичної мережі… Та ні, керівники приватних ЗОЗ перейдуть на воду з хлібом, якщо так організовуватимуть роботу. Упевнені, у вас не так, проте немає межі досконалості. Скористайтеся нашим тренажером із сервісу, щоб втерти носа лідерам ринку

Керівники КНП пишуть у постах фейсбуку: «Поки не матимемо гідного фінансування, про сервіс нічого й казати». Ця позиція має право на життя. Проте нам ближче, коли директор творить дива не завдяки фінансовим надходженням, а всупереч нестачі коштів
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як виправляти помилки в трудових книжках
№ 4, 2021
Реєстратура КНП: як директору позбутися традицій «совка»