стаття 8 із 32
10
Жовтень 2018року
економічні аспекти
маркетингові заходи

Шість безплатних заходів, аби залучити нових пацієнтів

Юлія Зуєнкова , сертифікований експерт із маркетингових комунікацій

ВАЖЛИВЕ У СТАТТІ

  1. Використовуйте безплатні заходи, щоб інформувати й залучати нових пацієнтів
  2. Поширюйте прес-релізи в ЗМІ, щоб про вас розповіли в газетах і по телебаченню

Дізнайтеся, як вигідно залучати до закладу охорони здоров’я нових пацієнтів. Поради експерта допоможуть організувати день відкритих дверей, школу здоров’я і не тільки

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як розрахувати надходження від НСЗУ. Калькулятор
№ 10, 2018
Як розробити Положення про преміювання та матеріальне заохочення працівників