взаємини з колегами
конфлікти з підлеглими
Як «загасити полум’я» конфлікту з підлеглим
Складно вирішити, що гірше: некомпетентність працівника чи його свідоме або несвідоме бажання конфліктувати. Звільнити такого працівника керівник не має права. Зате має професійний обов’язок — запобігати конфліктам і розв’язувати їх. Як це робити?
У статті подано 5 кроків до розв’язання конфлікту з підлеглим. Описано прийоми для альтернативного вибору мети спілкування, звуження «зони конфлікту», для продуктивної критики тощо. Запропоновано шаблони фраз, які допоможуть знайти спільну мову з опонентом
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ