права лікарів
конфлікти з пацієнтами
Конфлікти в закладі охорони здоров’я у запитаннях і відповідях
Із претензіями пацієнтів рано чи пізно стикається будь-який заклад охорони здоров’я. Кількість скарг щороку збільшується. Тому керівник має заздалегідь підготуватися до можливих конфліктних ситуацій і виробити чіткий порядок дій працівників, щоб мінімізувати можливі негативні наслідки
Як діяти, якщо закладу все ж не вдалося уникнути конфлікту з пацієнтом? Під час вебінару «Конфліктні ситуації в ЗОЗ: юридичні аспекти» у слухачів виникало чимало запитань щодо цього. Відповіді на найактуальніші серед них — читайте у статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ