стаття 9 із 23
3
Березень 2018року
права лікарів
конфлікти з пацієнтами

Конфлікти в закладі охорони здоров’я у запитаннях і відповідях

Із претензіями пацієнтів рано чи пізно стикається будь-який заклад охорони здоров’я. Кількість скарг щороку збільшується. Тому керівник має заздалегідь підготуватися до можливих конфліктних ситуацій і виробити чіткий порядок дій працівників, щоб мінімізувати можливі негативні наслідки

Антоніна Нижник , засновник юридичної компанії «Медконсалтинг», провідний фахівець у галузі медичного права, Київ

Як діяти, якщо закладу все ж не вдалося уникнути конфлікту з пацієнтом? Під час вебінару «Конфліктні ситуації в ЗОЗ: юридичні аспекти» у слухачів виникало чимало запитань щодо цього. Відповіді на найактуальніші серед них — читайте у статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Що таке Expertus: Медзаклад і чому без нього складно буде уявити свою роботу
№ 3, 2018
Як «загасити полум’я» конфлікту з підлеглим