стаття 6 із 24
5
Травень 2024року
медичне право
конфліктні пацієнти

Хам не завжди має рацію, або Як реагувати на скарги конфліктного пацієнта

Пацієнт провокує конфлікт і погрожує скаргами в МОЗ. Знайома ситуація? Тримайте юридичні лайфхаки, з якими розробите Правила внутрішнього розпорядку, що працюватимуть на вас. Уникнете помилок, коли все ж доведеться розв’язувати конфлікт із пацієнтом. Визначите, на які скарги маєте право не відповідати

Олег Юдін , адвокат, голова Ради захисту прав лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Зміни до програми медичних гарантій від 16 квітня 2024 року
№ 5, 2024
Три рішення щодо трудових відносин у разі реорганізації ЗОЗ шляхом приєднання