3
Березень 2023року
інформаційні технології
е-книга

📚🆕 Оновлена е-книга про колективний договір

Нині в багатьох закладах охорони здоров’я колективних договорів немає. Одні керівники не знають, як їх укладати, інші — просто не хочуть. А все тому, що вірять у три поширені міфи. Спробуємо їх розвінчати.

Міф 1. Колективний договір потрібен лише працівникам

Неправда.

Коли сторони укладають договір, вони добровільно приймають на себе певні зобов’язання. І виконувати їх має не лише роботодавець, а й самі працівники. Наприклад, вчасно приходити на роботу, дотримувати правил внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці, графіка відпусток тощо.

Міф 2. Колективний договір укладати не обов’язково

Неправда.

На всіх підприємствах, які використовують найману працю, між власником або уповноваженим ним органом і трудовим колективом або уповноваженим ним органом потрібно укладати колективний договір, який регулює виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією підприємства (ч. 7 ст. 65 ГК).

Міф 3. Укладати колективний договір — складно й марудно

Була би правда, аби не оновлений посібник від журналу «Управління закладом охорони здоров’я».

Поки ваші колеги заглиблюватимуться в тонкощі колективних переговорів, перечитуватимуть нормативно-правові акти, з нуля писатимуть кожен пункт документа, ви вже згадуватимете про все це з усмішкою. Адже в посібнику ми:

  • покроково розписали етапи колдоговірного процесу;
  • розробили приклад колективного договору з додатками;
  • відповіли на найпоширеніші запитання.

Тож вам не доведеться самостійно розв’язувати всі проблеми. Скористайтеся порадами з посібника, аби розробити колективний договір у себе в закладі, і нехай вас не лякають жодні міфи.

Перейти до е-книги