організація роботи
реклама
Реклама медичного закладу: не розбийте лоба об законодавчі обмеження
Ви керуєте приватним ЗОЗ, КНП чи є ФОПом? Можете не відповідати, адже ми підготували алгоритм, який підійде всім, хто бажає рекламувати власну медичну діяльність. Дізнайтеся, з ким домовлятися, які дозволи отримувати та скільки платити за рекламу
Донедавна рекламувати власну діяльність у медичній сфері було доцільно тільки для приватних медзакладів та лікарів-ФОПів. Державні та комунальні ЗОЗ не були зацікавлені інформувати громадськість про власні послуги, та й коштів на таку діяльність їм не виділяли. Проте після реформи керівники КНП замислилися, як залучити додаткові джерела фінансування. Один зі шляхів — реклама
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ