організація роботи
кол-центри
Сервіс для пацієнтів: як створити кол-центр за вісім кроків
МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР
не втратить жодного телефонного звернення та підвищить рівень сервісного обслуговування пацієнтів
ПАЦІЄНТИ
не слухатимуть короткі гудки у слухавці, натомість отримуватимуть повноцінну інформацію та сервіс, який хочеться рекомендувати
Сервісна складова — перша, за якою пацієнт оцінює заклад охорони здоров’я. Поліпшіть сервіс завдяки кол-центру. Вдячними будуть і пацієнти, і медпрацівники. Запровадити нововведення без зайвої мороки зможете завдяки статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ