стаття 18 із 20
10
Жовтень 2020року
організація роботи
кол-центри

Сервіс для пацієнтів: як створити кол-центр за вісім кроків

Юлія Володіна-Брикульська , голова ГО «Асоціація працівників си­стеми охорони здоров’я України «Медичні лідери», консультант та тренер з питань розбудови сервісу в медичних закладах, Київ
МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР

не втратить жодного телефонного звернення та підвищить рівень сервісного обслуговування пацієнтів

ПАЦІЄНТИ

не слухатимуть короткі гудки у слухавці, натомість отримуватимуть повноцінну інформацію та сервіс, який хочеться рекомендувати

Сервісна складова — перша, за якою пацієнт оцінює заклад охорони здоров’я. Поліпшіть сервіс завдяки кол-центру. Вдячними будуть і пацієнти, і медпрацівники. Запровадити нововведення без зайвої мороки зможете завдяки статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Чи має право Держаудитслужба перевіряти, як медзаклад використовує кошти від НСЗУ
№ 10, 2020
Зірковий марафон