якість медичної допомоги
як догодити пацієнту
Як отримати від пацієнта Like
Лікарі первинки знають: хто уклав більше декларацій — той більше заробив. Медичні працівники спеціалізованих закладів теж скоро розпочнуть боротьбу за пацієнтів, адже НСЗУ недовго розподілятиме кошти за глобальним бюджетом. Ми провели опитування і з’ясували, що для 73% пацієнтів має значення не тільки фаховість лікаря, а й стиль спілкування
Дізнайтеся, як взаємодіяти з пацієнтом, щоб він був задоволений прийомом і не написав на вас скаргу
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ