стаття 27 із 36
7
Липень 2020року
якість медичної допомоги
як догодити пацієнту

Як отримати від пацієнта Like

Лікарі первинки знають: хто уклав більше декларацій — той більше заробив. Медичні працівники спеціалізованих закладів теж скоро розпочнуть боротьбу за пацієнтів, адже НСЗУ недовго розподілятиме кошти за глобальним бюджетом. Ми провели опитування і з’ясували, що для 73% пацієнтів має значення не тільки фаховість лікаря, а й стиль спілкування

Анна Леус , шеф-редактор Експертус Кадри
Олена Черненко , засновник та директор «МЕДКАПІТАЛГРУП», консалтингового агентства повного циклу в медицині, Київ

Дізнайтеся, як взаємодіяти з пацієнтом, щоб він був задоволений прийомом і не написав на вас скаргу

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
З-під варти в психіатричний стаціонар: як організувати меддопомогу
№ 7, 2020
Як не розгнівати пацієнта: шпаргалка