стаття 24 із 36
12
Грудень 2019року
права пацієнтів
моральні збитки

Пацієнт вимагає компенсувати моральну шкоду: як діяти

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ
РОЗ’ЯСНИТЬ

у чому полягає моральна шкода та як її компенсувати

УБЕРЕЖЕ

від корисливих пацієнтів, які несправедливо вимагають відшкодувань

Законодавство не містить визначення моральних збитків, а пацієнти так часто вимагають їх компенсувати. А от моральна шкода має чітке визначення, проте порахувати її розмір — завдання не з простих. Дізнайтеся, що робити, якщо пацієнти вимагають від вашого закладу таких відшкодувань

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Експертиза цінності документів. Тест
№ 12, 2019
Пацієнт вимагає компенсації: алгоритм для керівника ЗОЗ