психологія управління
клієнтський сервіс
Клієнтський сервіс у комунальному закладі — данина моді чи сувора необхідність?
«Ці люди постійно незадоволені», «…та багато з них просто неадекватні», «лікаря в нас зовсім не цінують…» — такі скарги доводиться чути від медпрацівників. А пацієнти найчастіше невдоволені низьким рівнем обслуговування в закладах охорони здоров’я. Чому ж сервіс важливий для закладу й персоналу? Що таке система сервісу та як її сформувати?
Клієнтський сервіс передбачає взаємодію з клієнтом під час надання послуги та після цього. Як же вибудувати систему обслуговування в закладі охорони здоров’я так, щоб лікарі не почувалися обслугою, а пацієнти залишалися задоволені сервісом? Про це розповімо у статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ