стаття 21 із 24
6
Червень 2019року
психологія управління
клієнтський сервіс

Клієнтський сервіс у комунальному закладі — данина моді чи сувора необхідність?

«Ці люди постійно незадоволені», «…та багато з них просто неадекватні», «лікаря в нас зовсім не цінують…» — такі скарги доводиться чути від медпрацівників. А пацієнти найчастіше невдоволені низьким рівнем обслуговування в закладах охорони здоров’я. Чому ж сервіс важливий для закладу й персоналу? Що таке система сервісу та як її сформувати?

Михайло Довгопол , незалежний консультант, експерт Харківської експертної групи підтримки медичної реформи

Клієнтський сервіс передбачає взаємодію з клієнтом під час надання послуги та після цього. Як же вибудувати систему обслуговування в закладі охорони здоров’я так, щоб лікарі не почувалися обслугою, а пацієнти залишалися задоволені сервісом? Про це розповімо у статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Чи можна компенсувати невикористану відпустку за два роки
№ 6, 2019
Стандарт сервісу для працівників закладу охорони здоров’я