стаття 8 із 24
6
Червень 2019року
медичне право
відмова в наданні послуг

Відмова пацієнту в приватному закладі: якими підставами керуватися

Неділя, 26 травня. На телефоні директора висвітилося сповіщення від адміністратора: «Пацієнтка, яка записувалася на консультацію на 13:00, зайшла в центр о 13:24. Ми сказали, що лікар не встигне її проконсультувати, оскільки на 13:30 записана інша людина. Тож запропонували перенести візит на інший можливий час. Крики обурення пацієнтки чули навіть на вулиці». Невже заклад порушив її права?

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

Пацієнти приватних закладів охорони здоров’я вважають, що оскільки платять за медпослугу, можуть вимагати лікування тут і зараз. Проте вони забувають про свої обов’язки. За яких умов приватний заклад має право відмовити пацієнтові та як зробити це так, аби не порушити законодавства?

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Балтський центр ПМСД: як усе змінилося завдяки реформі
№ 6, 2019
Як увільнити від роботи учасників виборчого процесу — 2019