медичне право
відмова в наданні послуг
Відмова пацієнту в приватному закладі: якими підставами керуватися
Неділя, 26 травня. На телефоні директора висвітилося сповіщення від адміністратора: «Пацієнтка, яка записувалася на консультацію на 13:00, зайшла в центр о 13:24. Ми сказали, що лікар не встигне її проконсультувати, оскільки на 13:30 записана інша людина. Тож запропонували перенести візит на інший можливий час. Крики обурення пацієнтки чули навіть на вулиці». Невже заклад порушив її права?
Пацієнти приватних закладів охорони здоров’я вважають, що оскільки платять за медпослугу, можуть вимагати лікування тут і зараз. Проте вони забувають про свої обов’язки. За яких умов приватний заклад має право відмовити пацієнтові та як зробити це так, аби не порушити законодавства?
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ