стаття 15 із 31
4
Квітень 2019року
документообіг
накази

Групи наказів керівника: які питання регулюють і чим відрізняються

Керівники видають накази, які стосуються різних сфер діяльності закладу. І попри те, що ці документи мають однакові реквізити, групи наказів відрізняються за призначенням, вимогами до тексту, строками зберігання тощо. Як і навіщо їх розрізняти — розповімо у статті

Олександр Денисенко , член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, Київ

Накази керівника за змістом поділяють на три основні групи. Наказ якого виду видавати, аби затвердити те чи те рішення? Чи ознайомлювати з ним того, кого стосується документ? Хто має погоджувати рішення? Про це дізнайтеся зі статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Електронні медкартки: як використовувати новий інструмент
№ 4, 2019
Модуль аналітики медичних закупівель: як визначати ціну