документообіг
накази
Групи наказів керівника: які питання регулюють і чим відрізняються
Керівники видають накази, які стосуються різних сфер діяльності закладу. І попри те, що ці документи мають однакові реквізити, групи наказів відрізняються за призначенням, вимогами до тексту, строками зберігання тощо. Як і навіщо їх розрізняти — розповімо у статті
Накази керівника за змістом поділяють на три основні групи. Наказ якого виду видавати, аби затвердити те чи те рішення? Чи ознайомлювати з ним того, кого стосується документ? Хто має погоджувати рішення? Про це дізнайтеся зі статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ