стаття 10 із 28
12
Грудень 2018року
медичне право
конфлікти з пацієнтами

Як не довести конфлікт до суду: 5 правил перемовин із пацієнтами

Олена Хмелевська , адвокат, радник спеціалізованої юридичної компанії

ДІЗНАЙТЕСЯ

  1. Яка поведінка медпрацівника може образити пацієнта
  2. Як реагувати на скарги, аби конфлікт не дійшов до суду
  3. Що робити, якщо пацієнт погрожує й нецензурно висловлюється
  4. Чому ліпше не ігнорувати жодної скарги

Дізнайтеся, яких п’яти правил слід дотримувати лікарям, аби розв’язати конфлікт до того, як пацієнт поскаржиться до суду. На прикладах із судової практики роз’яснено, які помилки закладів хорони здоров’я дають пацієнтам привід подати позов. У додатку — алгоритм приймання претензій пацієнтів.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
6 кроків головного лікаря, щоб підготуватися до суду
№ 12, 2018
Працівниця вийшла з відпустки для догляду за дитиною: як установити оплату