якість медичної допомоги
спілкування з пацієнтами
Слово до слова — складеться розмова: як швидко й ефективно спілкуватися з пацієнтами
На прийом до терапевта прийшов пацієнт, який нервував і не міг чітко сформулювати свою проблему. Він розповідав багато зайвого й нічого конкретного. А коли лікар все ж порадив пройти необхідні дослідження, уточнював кожне слово. Прийом затягнувся на 45 хвилин, і пацієнти в черзі почали обурюватися. Уміння вести продуктивний діалог за обмеженого часу необхідне всім медпрацівникам. Як же правильно спілкуватися з пацієнтами?
Дізнайтеся, як спілкуватися з пацієнтами так, щоб і заощадити час, і розв’язати їхні проблеми. У статті роз’яснено, якого алгоритму дотримувати, аби діалоги з пацієнтами були продуктивними й 15 хвилин прийому лікаря минали з користю
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ