стаття 7 із 29
8
Серпень 2018року
права пацієнтів
куточок споживача

Як оформити куточок споживача, щоб не було до чого прискіпатися

Олена Менделя , адвокат адвокатського бюро «Олени Менделя», Київ

ДІЗНАЙТЕСЯ

  1. Яку інформацію оприлюднювати для споживачів
  2. Де ліпше розміщувати документи
  3. Якою мовою надавати інформацію
  4. Що загрожує закладу, який порушує права споживачів

У статті роз’яснено, як правильно оформити куточок/папку споживача: які документи можна оприлюднювати для споживачів та де їх краще розміщувати, якою мовою надавати інформацію та як уникнути проблем і з пацієнтами, і під час перевірок

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Медична реформа в дії: що змінилося в бухобліку перетворених закладів
№ 8, 2018
Положення про медсестринство: як розробити документ