стаття 14 із 27
6
Червень 2018року
права лікарів
конфлікти з пацієнтами

Якщо пацієнт — нахаба: 6 способів розв’язати конфлікт

У стресових ситуаціях людина може поводитися агресивніше, ніж зазвичай. А в закладі охорони здоров’я вона як пацієнт майже завжди перебуває в стресовому стані та відчуває дискомфорт: від болючих медичних процедур, почутого діагнозу тощо. Коли ситуація виходить з-під контролю, агресію такий пацієнт спрямовує на лікаря. Як же захиститися від нахабних пацієнтів?

Ірина Шкарівська , адвокат, Київ

Конфліктів із пацієнтами не уникнути. Іноді ситуація загострюється настільки, що доводиться звертатися до суду. Як захистити свої права? Як обстояти власну честь та гідність? Як не занапастити ділову репутацію? Про це йдеться у статті. А в додатку — приклад судової справи, у якій медична сестра намагається повернути собі добре ім’я

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Знання за плечима не носити, або Нова система професійного розвитку медиків
№ 6, 2018
Що робити, якщо на вас напав пацієнт