приватний заклад
реклама закладу та послуг
Рекламна пауза, або Як рекламувати заклад і не зазнати неприємностей
Залучити до закладу охорони здоров’я пацієнтів допоможе правильно вибудувана реклама. Можна спрямувати її на окремі медичні послуги чи діяльність закладу загалом. Однак реклама в галузі охорони здоров’я має багато обмежень: щодо форми, змісту, місць розміщення тощо. Тож як досягти бажаного результату й не порушити закон?
У статті роз’яснено, яких вимог до рекламування медичних закладів, послуг та медичної продукції слід дотримувати, щоб реклама була законною. Наведено приклад заяви про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ