стаття 9 із 22
2
Лютий 2018року
приватний заклад
реклама закладу та послуг

Рекламна пауза, або Як рекламувати заклад і не зазнати неприємностей

Залучити до закладу охорони здоров’я пацієнтів допоможе правильно вибудувана реклама. Можна спрямувати її на окремі медичні послуги чи діяльність закладу загалом. Однак реклама в галузі охорони здоров’я має багато обмежень: щодо форми, змісту, місць розміщення тощо. Тож як досягти бажаного результату й не порушити закон?

Ірина Почерняк , адвокат, партнер Адвокатського об’єднання «АЛТАНА», Київ

У статті роз’яснено, яких вимог до рекламування медичних закладів, послуг та медичної продукції слід дотримувати, щоб реклама була законною. Наведено приклад заяви про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Посадова інструкція лікаря внутрішньої медицини вищої кваліфікаційної категорії
№ 2, 2018
Що заборонено розміщувати в «медичній» рекламі