стаття 20 із 29
12
Грудень 2024року
медичний маркетинг
пам’ятка

Скрипти для роботи з найпоширенішими запереченнями пацієнтів

Скачайте пам’ятку й поділіться нею з адміністратором свого ЗОЗ. Так він матиме готові відповіді, якщо пацієнт відмовлятиметься від запису. Пам’ятка допоможе розвіяти сумніви пацієнта й переконати його не шукати альтернатив. Часто адміністратори не спонукають записатися на прийом, тому що бояться отримати заперечення

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як навчити адміністраторів ЗОЗ продавати послуги
№ 12, 2024
Зразок посадової інструкції лікаря‑терапевта відділення паліативної допомоги