стаття 16 із 29
12
Грудень 2024року
організація роботи
контакт-центр

Як відкрити контакт-центр у ЗОЗ: підбір персоналу, тестування, старт роботи

Тримайте приклад організаційної структури контакт-центру закладу охорони здоров’я. Із підказками експерта без проблем підберете персонал з відповідними компетентностями. А також успішно запустите в роботу новий підрозділ і забезпечите його результативність. Контакт-центр підвищить конкурентоздатність закладу

Юлія Кізюн , менеджер з підбору та адаптації персоналу медичної мережі «Добробут», методист відділу організаційної роботи Центру розвитку медсестринства МОЗ, консультант із доступності та якості медичної допомоги та сервісної комунікації, член ГО «Медичні лідери», фасилітатор «Груп рівних», Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Методичка з акредитації: Розділ 7. Профілактика інфекцій та інфекційний контроль. Частина 2
№ 12, 2024
Чекліст відповідності кандидата посаді оператора контакт-центру ЗОЗ