стаття 10 із 23
10
Жовтень 2024року
медичний маркетинг
робота з відгуками

Як надавати публічний зворотний зв’язок щодо негативних відгуків

З’ясуйте, як реагувати на негативний відгук від пацієнта. Фахівець підкаже, на які відгуки відповідати обов’язково, за яким алгоритмом діяти та як отримати з них користь. Візьміть до уваги типові помилки  — й не ризикуватимете репутацією закладу

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Алгоритм створення наглядової ради ЗОЗ
№ 10, 2024
Як забезпечити якість телемедичних послуг