стаття 16 із 26
9
Вересень 2024року
медичний маркетинг
співпраця з маркетологом

Як налагодити взаємодію з маркетологом для ефективного просування ЗОЗ

Візьміть до уваги типові помилки у взаємодії керівника й працівників ЗОЗ із маркетологами. Побудуйте з ними партнерські відносини. Ефективна комунікація з цими спеціалістами спростить процес просування й виведе заклад на новий рівень розвитку

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Зразок посадової інструкції клінічного фармацевта ВІК
№ 9, 2024
Як отримати паперове підтвердження розширення ліцензії на медичну практику