стаття 14 із 26
9
Вересень 2024року
психологія управління
конфлікти

Конфлікти в ЗОЗ: причини, наслідки, стратегії управління

Перетворіть конфлікти в ЗОЗ на можливість для розвитку й удосконалення. Експерт розкриє причини непорозумінь у медичному середовищі й підкаже, як запровадити системний підхід до управління конфліктами. Так поліпшите психологічний клімат у колективі, створите безпечне середовище для пацієнтів і персоналу, підвищите ефективність роботи

Катерина Зограб’ян , заступник генерального директора з економічних питань ДУ «Інститут серця МОЗ України», Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Методичка з акредитації: Розділ 5. Медико‑інформаційна служба
№ 9, 2024
Зразок посадової інструкції клінічного фармацевта ВІК