стаття 9 із 26
9
Вересень 2024року
організація роботи
сервіс у ЗОЗ

Як організувати сервісне обслуговування в закладі охорони здоров’я: алгоритм

Тримайте алгоритм та практичні поради, з якими легко налагодите клієнтський сервіс у закладі охорони здоров’я. Так підвищите якість медичної допомоги, створите позитивний імідж закладу й отримаєте конкурентну перевагу на ринку медичних послуг

Юлія Кізюн , менеджер з підбору та адаптації персоналу медичної мережі «Добробут», методист відділу організаційної роботи Центру розвитку медсестринства МОЗ, консультант із доступності та якості медичної допомоги та сервісної комунікації, член ГО «Медичні лідери», фасилітатор «Груп рівних», Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Довгостроковий план дій з впровадження заходів із профілактики інфекцій та інфекційного контролю
№ 9, 2024
Чекліст для оцінювання сервісу в закладі охорони здоров’я