стаття 16 із 27
8
Серпень 2024року
медичний маркетинг
еmail-розсилки

Email-маркетинг для ЗОЗ: шість кроків до запуску розсилок

Налагодьте еmail-комунікацію з пацієнтами. Фахівець крок за кроком проведе вас до запуску розсилки. Беріть на озброєння лайфхаки й готові приклади і створите ефективний інструмент, який допоможе підвищити лояльність до бренду, обізнаність про новинки та утримати пацієнтів

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Зразок посадової інструкції лікаря‑стоматолога дитячого
№ 8, 2024
Сім порад, як користуватися журналом під час відключень світла