стаття 14 із 24
6
Червень 2024року
медичне право
конфліктні пацієнти

Як відповідати на скарги родичів пацієнта: дві типові ситуації

Скористайтеся порадами юриста, коли відповідатимете на скарги родичів пацієнтів. Матимете три аргументи, щоб відмовити в розгляді скарги. На прикладі реальних ситуацій опануєте правила безпечного спілкування під час публічних конфліктів та навчитеся захищатися, якщо не дотримаєте правил

Олег Юдін , адвокат, голова Ради захисту прав лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Методичка з акредитації: Розділ 3. Управління структурним підрозділом закладу. Частина 2
№ 6, 2024
Як установити норму робочого часу для лікарів: приклади розрахунку