медичне право
конфліктні пацієнти
Як відповідати на скарги родичів пацієнта: дві типові ситуації
![](/storage/articles/66585c809a5956080.png)
Скористайтеся порадами юриста, коли відповідатимете на скарги родичів пацієнтів. Матимете три аргументи, щоб відмовити в розгляді скарги. На прикладі реальних ситуацій опануєте правила безпечного спілкування під час публічних конфліктів та навчитеся захищатися, якщо не дотримаєте правил
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
![](https://egolovlikar.expertus.com.ua/images/article-elements/article_up_egolovlikar.png)