стаття 13 із 24
5
Травень 2024року
медичний маркетинг
особистий бренд

Дев’ять відповідей на запитання про особистий бренд лікаря

Як просувати особистий бренд, де знайти на це час і що варто довірити стороннім фахівцям, підкаже з власного досвіду спеціаліст із медичного маркетингу. Із особистим брендом сформуєте фаховий імідж, завоюєте довіру пацієнтів та не загубитеся серед конкурентів

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Можливості МІС для аналізу й планування роботи медичного закладу
№ 5, 2024
Фінансування закладів охорони здоров’я: механізм компенсації дефіциту