стаття 16 із 28
4
Квітень 2024року
медичний маркетинг
аналіз

Як проаналізувати конкурентів закладу охорони здоров’я

Отримайте максимум переваг над конкурентами за допомогою аналізу їхньої діяльності. Із порадами фахівця визначите конкурентів, оберете необхідні критерії та оціните потенціал для розвитку вашого закладу

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Методичка з акредитації: Розділ 2. Кадри. Частина 2
№ 4, 2024
Алгоритм моніторингу конкурентів у диджитал‑маркетингу