стаття 18 із 23
3
Березень 2024року
медичний маркетинг
аналіз

Поліпшуємо роботу ЗОЗ за допомогою PESTEL- і SWOT‑аналізів

Проведіть PESTEL- і SWOT-аналізи, щоб дослідити вплив зовнішніх і внутрішніх чинників на розвиток вашого закладу. Визначте ваші сильні і слабкі сторони, потенційні загрози й можливості. Покроково перетворіть теорію на папері на реальні дії та результат

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Зразок посадової інструкції соціального працівника МДРК
№ 3, 2024
Хто має подати пропозицію до органу управління про преміювання керівника КНП