стаття 19 із 31
2
Лютий 2024року
медичний маркетинг
контент

Який контент публікувати в соцмережах закладу охорони здоров’я

Із підказками експерта доберете теми для публікацій, які зацікавлять аудиторію. Перетворите контент-план на живий інструмент, з яким залишатиметесь актуальними в динаміці сучасного життя. Контент потребує зусиль і часу, проте якщо не врахувати нюансів, не допоможе досягти результату

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Нормативно-правові акти з питань ВІЛ-інфекції/СНІДу
№ 2, 2024
Сім правил ефективного контенту