стаття 17 із 25
1
Січень 2024року
медичний маркетинг
реклама

Співпраця з блогерами: як прорекламувати медзаклад і не «обпектися»

Тримайте алгоритм, за яким легко організуєте співпрацю з блогерами, щоб просувати медзаклад. Експерт підкаже, як знайти «свого» блогера, налагодити комунікацію, убезпечити себе від обману й відстежувати результати. Реклама у блогерів — потужний інструмент, що не дасть загубитися серед конкурентів

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Чи оплачувати попередні медогляди працівників із 1 жовтня 2023 року
№ 1, 2024
Зразок посадової інструкції терапевта мови і мовлення