стаття 15 із 28
11
Листопад 2023року
медичний маркетинг
канали комунікації

Google, Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, e-mail — що обрати для просування медзакладу

Оберіть канал комунікації й оптимальний формат, щоб найефективніше просувати свій заклад охорони здоров’я. Боротьба за пацієнта дедалі посилюється, тому керівникам потрібні сучасні інструменти, щоб підтримувати інтерес до свого закладу

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як передати харчування пацієнтів на аутсорсинг
№ 11, 2023
Чотири кроки, щоб оцінити ефективність каналу комунікації