стаття 17 із 30
10
Жовтень 2023року
медичний маркетинг
соцмережі

Тренд на особистий бренд: розвиваємо соцмережі закладу

Створіть голос бренду свого закладу та оберіть персонажа для соцмереж. Так отримаєте найбільше переваг, зокрема лояльну аудиторію та записи на прийом. Це вимога часу, без якої складно залучати клієнтів через соцмережі

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Чи має право директор КНП відкрити ФОП
№ 10, 2023
Тренінг 10. Як вибудувати ефективну систему комунікації