стаття 10 із 31
9
Вересень 2023року
медичний маркетинг
воронка продажів

Як керівнику ЗОЗ скористатися воронкою продажів медпослуг

Скористайтеся порадами експерта, щоб оптимізувати воронку продажів медпослуг. Так стимулюватимете інтерес потенційних клієнтів до свого закладу та збільшите потік пацієнтів, які платитимуть за послуги. Адже ринок медпослуг дедалі зростає і ЗОЗ має працювати над своєю конкурентоспроможністю

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Реклама закладу охорони здоров’я: як гроші заробити й закон не порушити
№ 9, 2023
10 причин, чому в медзакладу мало пацієнтів