стаття 23 із 32
8
Серпень 2023року
медичний маркетинг
тікток

Сучасні канали комунікації: «вриваємося» у тікток

Ділимося алгоритмом і практичними порадами, за якими створите акаунт свого закладу в тіктоці. Так підвищите впізнаваність і збільшите потік пацієнтів. Освоювати сучасні канали комунікації — це вимога часу, щоб забезпечувати закладу успішний розвиток

Таня Єщенко , спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Атестація робочих місць за умовами праці: чи можна не проводити під час воєнного стану
№ 8, 2023
П'ять міфів про тікток